And

 
 
Foto:Sandra Lind
 

Porträtt Emma

 
Foto:Sandra Lind
Modell:Emma
 
Emma säljer egna klockor som finns med på bilden. Kontakta mig om ni är intresserade av kontakt till henne.

Porträtt Rebas

 
Foto:Sandra Lind
Modell: Rebas

Skärgård

 
Foto:Sandra Lind
Plats: Kristinehamns Skärgård

Fjäril

 
 
Foto:Sandra Lind
 

Glasbubblor

 
Foto:Sandra Lind

Porträtt Student

 
Foto: Sandra Lind
Student: Matilda

Kärlekspar

Foto:Sandra Lind
På bilden: Jag och min fästman

Fotobok Student

Framsida fotobok student tema
 
Inuti Boken
 
Vid intresse av köp av fotobok kontakta mig: [email protected]
Priserna ligger mellan 200 och uppåt.
 
Foto:Sandra Lind
Student:Matilda
 
 

Porträtt Matilda

Foto:Sandra Lind
Modell:Matilda

Välkommen!

Välkommen till min fotoblogg!
Jag heter Sandra och är tjugo år gammal och bor i Kristinehamn.
Mitt stora intresse är att fotografera, jag kommer att lägga upp nya bilder dagligen.

Om ni är intresserade av att bli fotograferad utav mig kan ni maila mig.Fotar i Värmland och Örebro.

Ni kan också beställa fotoböcker av mig med valfritt tema vid intresse.

/Sandra
RSS 2.0